Choosing Dog Toys

When choosing dog toys you’ll want to buy toys that will keep your pet happy and entertained. You can also buy toys that are good for your dog’s gums. When choosing toys be sure they’re safe and durable. Stuffed toys … Continue reading

Posted in Pet Health Articles | Tagged , | Leave a comment

Hip Dysplasia And Golden Retrievers

Hip dysplasia is a poor formation of the hip joints, which is a common growing disease with younger dogs of virtually every breed. With larger breeds, unsteady hip joints are common, although hip dysplasia can be a serious problem that … Continue reading

Posted in Pet Health Articles | Tagged , , | Leave a comment

Terry Bradshaw, Beth Stern to Co-Host Hero Dog Awards

A four-time Super Bowl champion, Terry Bradshaw will cheer for eight courageous canines who have won the hearts of the pup-loving public at the 2014 American Humane Association Hero Dog Awards…. [[ This is a summary only. Click the title … Continue reading

Posted in Pet Health Articles | Tagged , , , , , , | Leave a comment

訴訟・告訴について思うこと

調べ物を進めていくと、人は悪いうわさを流すのが好きだなあ、と思うことがあります。私は今美容整形をしようとしていて、そのためにいろいろと知識を吸収しようとしているところです。だから美容外科についての情報を調べているのですが、今日は訴訟、告訴という言葉に行き当たりました。訴訟、告訴、どちらも普段過ごす上ではあまり耳にすることのない言葉ですね。正確には、耳にすることは多いけれど自分とは直接関係がないことがほとんどの言葉です。私も今回、自分が受けることを考えている類の手術に関して告訴、訴訟といった言葉を目にして驚いたほどです。 自分の責任で行うはずの美容整形なのに、結果が不服だからと訴訟だ告訴だと言ってしまうのはどうなのでしょうか。少なくとも、私はそうはならないだろうなと感じました。私は先日、品川美容外科でカウンセリングを受けてきました。手術の前に、どういった内容で手術を行うのかという相談をしたのです。今回、たるみ始めた頬なども気になってはいたものの、それより先にしわをどうにかしたいと思いしわ取りをお願いしました。先生は私が特にどこをきれいにしたい、と主張するのを聞いてくれ、その上で全体のバランスからどこのしわをどのくらい取るのがいい、という話をしてくださいました。1ヶ所のしわを取りすぎてしまうと不自然になってしまうので、全体をバランスよく、かつ私が一番気にしている部分が取りすぎて目立つことがないように、綿密に治療計画を立ててくださったので私もかなり安心してお話を聞くことができました。症例写真も見せてもらえ、どこに何を注射するとこうなるか、ということをわかりやすく説明してくださったのは、私にとっては嬉しい事でした。注射程度の軽い整形とは言っても未経験のことですし、私は元々納得のいく説明を求めてしまう質です。そういう意味では、私と品川美容外科の相性はとてもよかったと言えるのではないでしょうか。 FunnyDogsVideos.com

Posted in Pet Health Articles | Tagged | Leave a comment

Pitbull Mix Gets A Kiss

Pitbull mix gets a kiss on the side of her head when her mommy drops her off at doggie daycare! The post Pitbull Mix Gets A Kiss appeared first on A Place to Love Dogs. A Place to Love Dogs

Posted in Pet Health Articles | Tagged , , | Leave a comment

Today’s Walk

This pretty much sums things up. Coulee found a ball so she kept dropping it at my feet and stared happily at me waiting for the throw. It doesn’t matter if the throw never comes. She never loses her optimism. … Continue reading

Posted in Pet Health Articles | Tagged , | Leave a comment

It’s Been a While

Yikes.  A month. I think that is the longest I’ve gone without blogging.  I’m not going to try and catch up as that isn’t motivating at all.  I will tell you about the conference I went to last week though. … Continue reading

Posted in Pet Health Articles | Tagged , | Leave a comment

Almost a Year

I’ve been planning to do a post to commemorate Lacey’s one year of being cancer free but a friend found out yesterday that her dog has cancer and I no longer feel like celebrating. We truly had the best experience one … Continue reading

Posted in Pet Health Articles | Tagged , | Leave a comment

2chを見て

私は、はっきり言ってインターネットには強くありません。もちろんパソコンは使えますが、最近はやっているインターネットスラングですとか、SNSですとか、そういったものについてはとても疎いという自覚があります。そんな私でも知っているのが大型掲示板サイトの2ch。日本で一番、もしかすると世界で一番規模が大きいかもしれない掲示板サイトです。2chは多くの人の意見や口コミで成り立っているので、色々な物事に対するありのままのコメントを見ることができます。2chに書かれているのは個人の意見や口コミですから、すべてを鵜呑みにしてしまうわけにもいきません。ですが、ある程度リアルな声を聞くことができるので、美容整形のように主観による部分が大きい事柄に関してはむしろ使いやすいのではないかと感じたのです。そうは言っても、2chを開くとその掲示板の多さにめまいがしそうになりますね。美容整形に関係する掲示板の数もやはり大変多く、目的の掲示板を探すにも苦労してしまいました。 私が美容整形を考えているのは品川美容外科ですから、ぜひ品川美容外科に関する口コミが読みたかったのです。おすすめの医師のことなどが書いてある掲示板は参考になるので助かりますね。いくつかの掲示板を見て、まずはプチ整形でおさまるほうれい線や額などのしわ取りから始めることにしました。それから品川美容外科に電話をしてカウンセリングの予約を取ったのですが、電話の対応がいいですね。とても丁寧で、気持ちのいい対応をしていただけました。電話対応のスタッフさんは話し方がやわらかいのにはっきりと聞き取りやすくて、なんだか安心感のある印象でしたよ。少なくとも、私の品川美容外科に対する第一印象はとてもよくなりました。受付の女性にもしっかりと指導が行き届いているということは、それだけ組織全体に余裕があるということ。そういう組織のほうが全体的なレベルも高い傾向にあると思うので、個人的には信用度が高くなりました。 FunnyDogsVideos.com

Posted in Pet Health Articles | Tagged | Leave a comment

Life’s a Beach

Just some randomness from an early morning beach walk this morning. Lacey is happy – even with a nose full of sand. I keep forgetting to bring a toy!  I’m trying not to play fetch so I leave the toys … Continue reading

Posted in Pet Health Articles | Tagged , | Leave a comment